Måndag

Första dagen i skolan har gått helt okej. Hade webbdesign som jag för övrigt aldrig kommer få motivation till, finns för mycket annat på datorn att göra.

Sedan tog jag och Pettan en lunch på Walle, underbart! Det vart sen en två timmar lång repa på stan och jag köpte ungefär allt jag såg. Eller inte riktigt, men det gick i slutändan väldigt mycket pengar. Måste spara nu till Thailand och även till min och Johans resa som blir av någon gång men vi vet inte riktigt vart eller när ännu, haha :)

Ikväll är det sen, sen, sen träning. Hoppas jag orkar upp imorgon till hälsan! Dock är det ju min ända lektion så det ska väl ändå gå an :)

till babyn :)

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0