Lördag

Denna dag har varit otroligt jobbig! Är totalt uttömd på energi. Har först jobbat från 10-16 sedan hann jag bara hem och käka innan jag var tvungen att dara till arcus där vi mötte LDFF i en vänskapsmatch. Vi vann matchen och det var väl egentligen det ända relevanta, speciellt bra spelade vi inte och jag kände att mitt fysiska tillstånd inte riktigt var beredd på en 90-minuters match, fy vad ansträngande det var!

Har ont i hela kroppen och skrapsår lite överallt. Men det är ju såklart självvalt att glidtackla på oskönt konstgräs. Ibland önskar jag att jag inte alls kunde glidtackla, gör det mer av en vana nu, det bara händer liksom, haha!

Känns dock lite bättre efter en timme i badkaret :)

Vill lägga några ord på en speciell händelse som inträffade idag! Johan blev morbror för andra gången! En liten pojke fick Helena och Pierre, jag är så himla glad för deras skull! Ska på måndag och köpa några fina babykläder med Pettan som även han får en knodd i släkten snart :) Hoppas på att kunna hälsa på dom på tisdag så jag får se honom :):):):):):):):) hihi jag är helt extas!

Jajaa, nu blir det sängen. Kan inte riktigt hålla mina ögon öppna. Ska bli ganska skönt med skola på måndag, har inte allt för anstängande schema nu, om man säger så :)



Inte en ända teoretisk kurs nu :)

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0