Torsdag

Var ej på hälsan imorse vilket resulterade i att jag började halv fyra, mycket skönt! Jag och Jojje har hängt hos Helena hela dagen, dom reste idag så nu ska vi ta hand om deras hus i tre veckor :)

mami och papi kommer hem imorgon också, skönt faktiskt! Dock är det ju inte säkert det går flyg, kaos! Jag och min bror har cup hela helgen, tror inte att vi klarar oss utan våran kära mor då med mat, tvätt osv.

Imorgon spelar vi första matchen mot luleå damfotboll! Ska bli spännande och jag är så taggad som man bara kan bli! MEN innan det ska jag på arbetsintervju angående sommarjobb, hoppas allt går vägen så jag slipper sitta och rulla tummarna i sommar! Haha, det klarar inte jag riktigt av..

Har även sökt in till universitetet, arbetsterapeft och sjuksköterska blev det. Är inte helt på det klara vad jag ska gå om det nu blir så att jag pluggar till hösten, förhoppningsvis får jag jobba ett år eller två först!

Nu mina vänner är det inte länge till sommaren och studenten! Skönt att klassen är med på alla noter och jag tror att vi kommer få en riktig grym stundentvecka!!!!


förhoppningsvis är man såhär brun till studenten också!

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0