tisdag

Vilken underbar dag!

Hoppas detta fina väder håller i sig länge så snön försvinner fort! Började dagen med ett bodyjam-pass på hälsan. så galet jävla kul! älskar Magdas danser! Nu är jag mör både här och där. Slangarna igår efter träningen tog hårt.

Sitter nu och lyssnar på telephone med Gaga, får inte nog av den! Ska snart förflytta mig ut i solen och plugga.. Har prov imorgon som måste gå bra!

Nu är det hög tid att jag lär mig laga mat på riktigt. Mina päron är i Barcelona så jag och min bror lever ensamna denna vecka. Jag står då för hushållet här hemma. Och på måndag far Johans syster till Florida. Då flyttar vi in dit i tre veckor, gissar att jag står för maten där också, Johan är inte lika vass som mig ;)


pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0