Tisdag

Blev inte så mycket till städning igår, som tur är har farmor varit och putsat hela huset, skönt att inte behöva skämmas när mamma och pappa kommer hem, som faktiskt är ikväll! Har saknat dom :)

Snart ska jag och min bror till mormor och äta. Sist vi var där blev jag och Jojje kvar i flera timmar och spelade kort med mormor och morfar, lite peisonärsvarning, men det var väldigt trevligt och jag fick torkat renkött, så jag klagar inte!!!

Imorgon har vi en friluftsdag för tvåorna, priset för det vinnande laget är en kexchoklad var, och jag har haft så otroligt lite att göra så jag har suttit och slagit in alla chokladerna var försig i små paket, jätte fint! :)



hehe, söt spränki

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0