Tisdag

Har gymmat idag för första gången på väldigt, väldigt länge. Känner redan att mina muskler sviker mig av utmattning. Och ändå gick jag inte alls på hårt.. Har nog lite sjukdom kvar i kroppen, har dessutom fått ont i mitt öra, vilket oftast brukar leda till öroninflamation, jippie!

Nä nu ska vi inte vara sådär, har faktiskt en underbar vecka framför mig! Snart väntas middag med laget, samma sak imorgon fast då deltar även herrlaget som också avancerat en division, roligt va! På Torsdag blir det bio, Flickan som lekte med elden såklart, har höga förväntningar! Fredag ska vi fira Jullis och Olivia med en utekväll på cleo, som jag har längtat till att dom ska öppna!

Nästa vecka drar vi igång med praktik, suck.. Det ända positiva är att jag ska ha sällskap med Petter Nilsson, slipper jobba själv med underbara Andrej.

Förresten jag vill ha denna klänning really bad!


Dock kostar den 700 och det känns mycket, å andra sidan har jag gott om pengar för tillfället så jag slår nog till :) pusshej

Kommentarer
Postat av: Emelie

ååh! jag har velat ha den där klänningen hela sommaren. Den är så fin! :D

2009-09-25 @ 14:19:04
URL: http://mliyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0