Söndag

Bara för att jag är den ända i Boman huset som är vaken..

Hur mår du idag? Mycket dåligt
Vad har du gjort idag? Jag vaknade just så jag har väl bara hunnit hosta och snyta mig
När vaknade du idag? Nio
När gick du och la dig igår? Vid ett tror jag
När duschade du senast? Innan jag somnade igår
Vad har du ätit idag? En ipren
När och vem kramade du senast? Eva Boman igår :)
När och vem pussade du senast? Jojje igårkväll :)
Vem vill du helst träffa? Tänkte skriva Danny, men kom på att jag redan träffat honom, och det gick ju inte så bra. Så ingen jag avgudar, då gör jag bara bort mig..
Vilka har du kramat det här året? Jag är en person som gillar att kramas, det är nog omöljigt att räkna :)
Skulle du kunna ha en katt? Älskar Jojjes katt, men är ju allergisk..
Har du en tatuering? Jo, det har jag
Har du en piercing någonstans?
Hur många gånger har du badat i sommras? Mer än förra året iallafall, fast det var inte så svårt
Är du brun? Nä, verkligen inte
Vem ringde dig senast? Erik Brännström
Vem ringde du senast? Mamma :) 
Vem fick du ett SMS av senast och vad stod det? Tänker inte skriva namnet men det stod: Tja:)! Hur är det med dig nuförtiden?
Åt vem skickade du ett SMS senast och vad stod det? Till Anki: Det har jag gjort nu :)
Vad var det senaste du kollade på TV? Saw 2
Vilken film såg du senast? Samma som ovan
Vilken typ av film (genre) är bäst? Vet ej
Vilket ämne i skolan är roligast? Massage
När du var yngre, vad ville du bli då när du blir stor? Idrottslärare
Vem av dina vänner bor närmast/längst ifrån dig? Ingen bor väl nära mig? Typ Beccy kanske. Längst bort av mina nära vänner är nog Anki i Pite, om inte Råne är längre bort? Sandra isf.
När drack du senast(starkare än saft..)? En irish coffee igår :)
Röker du?
Snusar du? Alla tjejer på idrotts snusar väl mer eller mindre ;)
Dricker du? Ja, på fest
Dricker du kaffe? Ibland, då jag vill bli varm eller pigg
Vad köpte du senast? Uggs
Vad har du på ditt skrivbord?
Brukar du umgås mycket med dina släktingar? Träffar min farmor/mormor i princip varje dag
Vad lyssnar du på nu? Allt
Vem av de du känner fyller år näst? Är sämst på att komma ihåg sånt här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0