Seriöst

Jag måste vara den bästa och smartaste personen i hela världen, så grym att jag förtjänar medalj!! Och vill ni veta varför? Jag tappade min mobil på krogen i fredags! Fattar inte hur i helvete det kunde hända, det är ju inte första gången heller precis. Åh, är riktigt less som ni kanske förstår, om ni vill få tag på mig är det hemtelen som gäller.

Aja, kvällen i övrigt var rolig, trodde inte att det skulle vara mycket folk ute men det var helt ok :) Lördag var jag och Jojje och åt lyxmiddag hos hans bror, riktigt, riktigt gott!

Är ju som bekant ledig på måndagar, så imorgon ska jag först få akepunktur innan jag ska in på telia och fixa ett nytt kort, för att sen hårdköra på gymmet!

ha en bra kväll och glöm inte top model! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0