Måndag

Måste säga att det är guld värt att vara ledig på antingen måndagar eller fredagr, det förlänger och förgyller hela helgen!

Vaknade upp i byn, skjutsade mamma till stan och for sedan till sjukgymnasten med mitt knä som ännu spökar. Det var samma sak som förut, bara det att det inte läkt, så jag fick akupunktur!!!! Det var ungefär det värsta som kunde hända med tanke på min fobi för nålar. Som tur var lipade jag inte, men jag svettades som en gris och höll såklart på att svimma. Vi funderade ett tag om det var värt det, men det tyckte jag, så vi körde på, och det gick bra! Mycket, mycket obehagligt bara, usch! Ska nu fortsätta med detta ett tag framöver tills det blir bättre, huva! Men första gången är värst sa han, så det kan ju bara bli bättre :)

Ikväll är det dags att börja med styrketräningen, jag och ida ska gå igeom allt på impan och sen blir det att köra tre gånger i veckan, tungt! Får bara hoppas att mina ben sammarbetar, är helt uttömd på enegeri sedan behandlingen.. haha!

Festkommitén har börjat jobba nu i id3fra, vankas ferre på fredag, tagga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0