Måndag

Hei blogg!

Idag hade vi skola för första gången på fem veckor, kändes konstigt men samtidigt ganska skönt, en lektion hade jag, samma imorgon.

Idag är det även en fin dag för mig och min pojkvän, vi har nämligen varit tillsammans i sex månader :) Konstigt att det kan kännas som att tiden går så himla fort och samtidigt så långsamt, känns som att vi känt varandra i en evighet men också som att det var just vi träffades :)

Nu ska vi bege oss till Annika och Jens för att se nya Johan Falk filmen och äta popcorn gjorda i panna, grym serie, och ännu grymmare tilltugg!

Puss på er allesammans! Förresten, visst var vi snygga på Halloween? ;)


Irriterande låt och video som min käre Johan sjunger hela dagarna, kul va?

Kommentarer
Postat av: ribbooo

hahahahha underbar låt mallo förstår inte varöfr du blir irriterad ?...... hahaha

2009-11-02 @ 23:38:15
URL: http://rebeccarasch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0