Söndag

Godmorgon!
Idag har jag sovit till klockan ett......sjukt länge! Tur att vädret inte är super bra så man missar något.

Kan berätta om min helg bara för att jag har väldigt lite att göra :). Det blev aldrig någon palt-grillning i torsdags, det blev fiske istället. Jag har börjat inse tjusningen med fiske nu faktiskt, fast dom kommer nog aldrig få en fisk så länge jag är med, väldigt dålig fiskelycka kan man kalla mig! Jag och Johan tog oss hem gaska tidigt på grund av hans febriga tillstånd :) Jo juste, en sak om fisket, Erik tog en gädda och kletade dess slem över hela min bil... har klurat på en hämd hela helgen, vi får se vad jag kommer fram till ;)


Fredag blev en väldigt slö slödag, massa mys i solen! Johans tillstånd smittade av sig och jag inbillade mig att jag också var sjuk och behövde vila, vilket var väldigt skönt :) På kvällen grillade vi med annika och Jens, superduper gott var det! Och gissa om vi stank vitlök sen, haha huva!


Lördag for jag hem och kollade på min match mot Gammelstan, slutade 2-0 till oss och det kändes underbart! Sen käkade jag, Josse och Beccy hämtmat från Waldorf (chilikyckling såklart) vi åt hos mig, kikade Robinson osv. inann vi for och hälsade på våra föräldrar som festade, hehe det var kul. Sen spelade vi basket/fotboll hela kvällen på hälsans, mys! :) Jag höll på att svimma av trötthet, men jag hade lovat vara chaufför till typ halva vuxenfesten, så jag fick vackert hålla mig vaken tills dom hade fått för mycket, tack och lov var det inte speciellt sent :)
        
Sten var så söt på matchen :)


Kommentarer
Postat av: sandra

så jäkla typiskt erik ;) ojoj!

2009-05-24 @ 14:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0