Seger

Hemma från en lång borta resa i sikfors, blev som jag trodde. Dom var rätt duktiga och dommarna hade man velat skjuta i huvudet, så bra var dom. Men ändå vann vi med 6-1, mucket bra av oss!

Jag måste säga att det var riktigt surt att se matchen från bänken, fast fick jag positivt besked från min sjukgymnast idag. En ligamentskada, dock ett ligament som fäste på minisken, så det kunde gått riktigt illa där, tur! Men jag blir borta ca två veckor, med fet jobbig rehab :o siktar in mig på att spela match den fjärde juni och så blir det oavsett :)

Nu har jag och mamma just bokat hotell till stockholmsresan med britneykonserten! Jag tror inte ens vi fattar själva hur grymt det kommer bli, dessutom var det ett grymt fint hotell vi kommer bo på, åååh vad jag längtar! Nu är det dessutom mindre än två veckor tills jag och Beccy kommer rocka på Rhodos, wiho!

Allt detta plus att min helg kommer bli wonderful, man kan nog inte vara lyckligare än mig just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0