Måndag

Hellu
Visst är det härligt när solen är framme? Denna dag har varit underbar för mig på alla sätt som går hittills! slutade klockan 11, gjorde inte ett piss på engelskan, eller jo.... vi köpte Britney biljetterna!!!!!!! nu är det bara resa och boende som ska fixas, men som det ser ut nu blir det nog inga problem :)

Juste, jag for till Beccy igår direkt efter min träning och bastade, det var sjuuuuuuuukt! Jag har nog aldrig svettats så mycket i hela mitt liv, sedan var det ju tänkt att vi skulle se van veeteren, men det var inget :o Istället såg vi galen i kärlek, dock hängde vi inte med så bra, som vanligt men den var helt okej :)

Nu ska jag ta mig en lur, det vart mycket sent igår, inte bra för lilla Malin! Måste orka träna senare plus att jag har nationellt prov i matte imorgon, plugg plugg plugg. Jaja, lägger in en söt video som får en att längta efter julen så här i sommartider ;)


Kalle Anka och den jobbiga fågeln? hihi puss!

Kommentarer
Postat av: sofia

vad kostade biljetterna ? :)

2009-05-11 @ 22:47:29
Postat av: Malino

Våra gick på 700 :)

2009-05-13 @ 12:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0