Juste!

Glömde att berätta en sak för er mina kära vänner, haha. Nä jag vet inte ens om ni vill höra, men jag skriver ändå!

Igår när vi var och spelade basket på hälsans så parkerade vi på en liten gräsplätt just vid planen. Då vi sen skulle åka därifrån med proppfull bil så backade jag i vanlig ordning för att ta mig ut, och helt plötsligt smäller det och tar tvärstopp. Jag har lyckats backa in i en stolpe..igen! Till råga på allt hade jag mammas bil, en vacker bula på bilens rumpa. Det kunde dock ha blivit mycket värre än vad det var!

Nu ska jag snart bege mig till Ribban för en skön eftermiddags-prommis. Känns som att man behöver röra på fläsket efter att vi tryckte så otroligt mycket mat osv igår, haha :p Sen ska jag till Beccy för lite söndagsmys, som vanligt :) ha en träävlig kväll! Pöss

En video från då vi var spice girls. Dock ser man typ ingenting men ni hör hur poppis vi var?! :D
Mel-B = Sandra
Mel-C = Annika
Victoria = Iza
Emma = Ribban
Geri = Jag
hoppas, hoppas, hoppas att det kommer någon bild därifrån, vill visa hur lika vi var!! :)

Kommentarer
Postat av: iza

haha fyfan får rysningar ;)

2009-05-24 @ 17:23:45
URL: http://izabellaerkki.blogg.se/
Postat av: sandra

haha åh vad härligt att höra ;) men samma här, jag får seriöst rysningar också!

2009-05-24 @ 20:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0