Fredag

Pmsen idag har varit ett faktum, fyyyfan vad jag har varit på dåligt humör! Sitter nu på skolan och har slutat, en väldig tur och jag känner att dampet håller på att lägga sig :)

Följde med Sandra, Erik och Simon till rosvik igår där jag spenderat min natt :) mycket mysigt!

Fick veta hur mitt idrottsprov gick idag, blää. Har nu fått G på båda proven vi haft inom kusren och har inte kunnat springa stadsmaran något år, och om inte jag får Mvg i kursen blir jag tossig igen..

Kvällen kommer bli mysig iallafall! Antingen kommer Johan till mig eller så far vi till Piteå och hänger med gänget :)

Måste bara tilläga att jag redan är äckligt less på att vara sjuk. Om jag hade räknat alla gånger jag nyst de två senaste dagarna så kommer ni bli chockad :o

Mennn nu ska jag spela Winterballs medans jag väntar på att Annika ska köra in till stan så att jag kan lifta :) hehe pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0