bakis

Jag hade rätt, mår riktigt illa just nu :o Alla skavanker från gårdagen känns nu också tio gånger värre, fan för högklackat!!!

Haha på tal om det så måste jag berätta att det tog mig ca 20 minuter att få av skojävlarna igår när jag kom hem :O flärpen till dragkedjan hade lossnat och där satt jag i garaget med en tång och slet, full som ett ägg. Insåg att det inte funkade och klackade upp på mitt rum och letade efter klämmor att dra ner dragkedjan med, det gick tyvärr inte heller. Tillslut väcktes min kära mor av allt svammel och fixade fram lite ståltråd och tillsammans fick vi av mig skon, haha.

Vaknade också imorse av andningssvårigheter, kan för mitt liv inte förstå vad i mitt rum jag kan vara allergisk mot!? Jag och mamma gick igenom och slängde ut allt som verkade misstänkt igår. Fast nu kom jag på att det kan vara luften ute, sov med öppet fönster, mina vänner det är ett tecken på att våren snart är här! Vi kan ju alltid hoppas :) Nu ska jag vila och kanske, väldigt mycket kanske styrketräna lite :) pusss


Snart kan man vara såhär brun igen, underbart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging! :)

2009-03-15 @ 14:36:43
URL: http://rebeccai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0