Trött

Från att vara helt hyperaktiv till supertrött efter en skål med köttsoppa. Vet inte vad mormor stoppat i, men jag är helt slut! Gick iallafall efter det över till Anton och hängde med honom en stund innan jag nu kom hem och snart ska på jobbig träning :( Finns en chans att min energi kommer tillbaka om en stund, får hopaps på det! Jävligt tungt att löpa åtta kilometer utan ork..

Imorgon börjar dagen med en morgon prommis klockan halv åtta, dock så kommer jag att vara där redan sju och laga gröt till alla som går, så om ni är sugen på en god frukost, kom till fritidsgården halv åtta ;) tror sen att jag kommer jobba resten av dagen, men ni når mig på mobilen :) pusspussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0