Onsdag

Godmorgon!
Idag är jag riktigt sliten, känns som att jag har en kråka i halsen, haha en väldig tur att jag inte tränade igår! Istället för att träna så for jag och Ribban till Sebbe och såg film med han och Anton. Vi började med Get Smart, fan vad jag älskar den filmen, helt sjukt rolig! Haha, sen spelade vi "Med andra ord" jag skrattade om möjligt ännu mer till det. Innan vi såg den sista filmen, Turn it up, tack Frida för tipset, väldigt bra film! :)

Vid ett började vi bege oss hemmåt, men min kväll slutade inte där, haha. For ut och busade lite och jag hade mycket trevligt, plus att jag fick mig en liten lektion på köpet :)

Nu sitter jag här och väntar på att Jossan ska komma hem från lappland eller vars fan hon är, haha vi ska ta en rutt på stan och hitta lite fina kläder :)


Min tatuering för alla som var nyfikna :)

Kommentarer
Postat av: SL

Vad fiin den blev :).

påtal om annat vi måste hitta på nåå snaaart juuuuu ;p

2009-03-04 @ 14:23:28
Postat av: hannnad

skitfin! :)

2009-03-04 @ 14:39:22
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: vickani

really nice! :)

2009-03-04 @ 16:00:00
URL: http://vickani.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0