måndag

Som alltid var det underbart att få sova ut, får dock lite dåligt samvete när jag vaknar och ser att det är fint väder ute, då vill man ju inte sova! Jag hade faktiskt tänkt fara och jobba idag på skolan, måste ju göra det en gång i vecakn för att få ihop mina 40 timmar, men jag kände att sömn var verkligen något jag behövde efter denna påfrestande helg.

Kommer dessutom bli nästan lika påfrestande nu till helgen också, ojoj. Tr då att jag kan vila upp mig så bra på veckodagarna :) vill verkligen inte komma tillbaka till skolan, älskar min prao!

Nu ska jag fara och hanlda lite mat åt farmor som är sjukt, blir även bjuden på lunch, mmmmmm! pusshej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0