Lördag

Kvällen igår var bland det sjukaste jag varit med om, grymt rolig dock! :) Fiskekykan var väll rätt skoj men jag och Ida drog över till cleo och dansade, drack och sjöng karaoke!!!! Haha väldigt pinsamt nu i efterhand. Efter cleo vart det efterfest hos Ida med olika folk, bland annat Ida, Sofia, Chris, Linus Omark(!!) osvosv, haha ida var så söt :) Slaggade hos henne och jag kan ju försöka tala om för er HUR bakis jag är men ni skulle ändå inte fatta. Sjuk huvudverk plus att jag pukade upp hela frukosten för ett tag sedan, mysigt vaaa?

Sitter på våran nya dator nu, utan bilder... :(

Nä nu ska jag försöka göra mig anständig, börjar jobba om två timmar och sen blir det pyjamasparty (hihi) hos Beccy med massa söta tjejer, puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: sofia

he va skojj! :) har ni kommit på hur ni lyckades pajja bordet?

2009-03-28 @ 18:18:30
Postat av: Malin

haha nä, det förblir en gåta :p

2009-03-29 @ 16:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0