Lördag

SItter nu här på fritidsgården och "jobbar" hehe. Har blivit masserad, vilat, kollat på Robinsson, vilat och kollat på Starwars, jobbigt va? :) Är dock bakis och det är väldigt jobbigt. Jag är lite besviken på att jag egentligen inte tänkte gå ut men gjorde det iallafall, kan säga att Kafelino har haft sina bättre kvällar. Glömde dessutom mobilen på "efterfesten", börjar ju bli en vana att jag super bort mina telefoner! Fick dock tillbaka den för ett tag sen :)

Måste berätta att imorse var jag så otroligt korkad att jag tog bilen till dommarkursen, jag var inte nykter för fem öre och det märktes väl också på min körning. Vid kursens slut var klockan 18.00 inte heller då fungerade min hjärna, och jag körde in i en stolpe, snygg repa på bilen, grattis Mallan! Fan vad less jag är.

Nu är jag så trött att jag inte längre vet vad jag håller på med, vill bara hem och sova! Men slutar om 20 min och då blir det sängen bums!

Jo måste också berätta att jag aldrig träffat en samling med större mongon än på dommarkursen, fanns inte en vettig människa! Okej Ribban är väl rätt normal, hehe :) Nä men jag har skrattat gott åt alla profiler som fanns där nu i efterhand, tungt bara att jag måste träffa alla imorgon också :o pisspung!

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0