Ett inlägg till dig Sandra!

Vill för det första gratta dig på 18årsdagen i efterskott! Nu ska vi leva livet som mydiga ;)

Och SEN vill jag säga hur mycket bättre jag mår idag, tror inte att jag har feber, bara förskyld, så det blir gärnet på fredag! jag hoppas du vet att det är du som ska under bordet ;) hehe



Och Iza, jag lär inte vara så svårt att övertala, men vi får väl se ;)

Mmmmmmm, vad jag är på bra humör nu!  Har just legat och solat inne i min säng.. Knäpp tjej tänker ni men jag har faktiskt blivit lite brun ;) faktum är att jag hade mitt fönster öppet så solen lös direkt på mig, smart va? detta är en metod jag ofta kommer att tillämpa ;)

hejdå alla, och glöm inte nationella imorgon!


Kommentarer
Postat av: sandra

hihi, vad söööt du är som tillägnar ett helt inlägg till mig ;) förövrigt en sjukt hemsk bild! :O:O:O vore bra om den kunde raderas? :D



under bordet? ;) Vi får väll se... Jag taggar för fullt!

2009-03-31 @ 14:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0