Packat och klart!

Yes nu är min väska äntligen färdigpackad, typiskt mig att vara ute i sista, sista minuten.. Har även ett par saker som jag måste fixa imorgon, hoppas jag hinner!

Såg just Sverige - Danmark med min familj, hann somna ett antal gånger och det kändes bedrövligt att vara Svensk, skönt att få leva det grekiska livet en vecka! Jag hoppas bara att solen tar så mycket som jag önskar och att jag blir skönt full varje kväll ;) hehe

Nu räknar jag minuterna tills min Johan kommer från sin fiskekväll med alla män där i rosvik, han kommer att köra oss till flyget imorgon och jag ska göra allt som står i min makt för att inte lipa, jag är ju trots allt bara borta en vecka, men ändå, det känns ledsamt :(

Och till Min klass:
Om ni gör det minsta kul när jag är borta kommer jag hemsöka er allihopa, och jag får veta allt! Ingen kan smyga med någonting! Och spice Girls, håll ut med att uppträda, annars vet jag en som kommer överbelasta tårkanalerna hela sommaren.. Näää, hoppas ni har det mysigt här hemma utan mig, men desto mysigare när jag kommer tillbaka, då vill jag att alla ska vara taggade på feeeeeeeeeest!

Jag ids inte skriva blogg då jag är där borta, det förstår ni nog, så vi hörs om en vecka! Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Saknar dig redan hjärtat! Sköt om dig! PUSS

2009-06-08 @ 13:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0