Ett inlägg i brist på annat

Idag är det fredag och halva norrbotten är väl på pdol, den halvan tillhör inte jag och Ribban, vi funderar om det finns några stackare kvar i luleå.. som kanske hänger på krogarna här? Vi ska nog ta reda på det. Nyktert eller ej får vi se!

Har varit på stan idag och spenderat hela min sexhundriga lön från förra månaden haha, det var inte mycket till lön jag vet, men på måndag klirrar kassan med en femtusing extra, nästa månad kommer jag få ännu mer, men nu är mitt problem att jag tjänat mer än 17000 detta år, vet inte hur det fungerar med skatten men jag blir tokig om jag får massa restskatt!!!!

har jobbat väldigt mycket nu senaste tiden och jag känner att jag inte riktigt är beredd att spendera så många timmar i källaren på smedjan som jag gjort denna månad, går miste om allt för mycket roligt utanför..

Imorgon jobbar jag hela dagen och ska sedan till Ankan och pdol, svart kors i taket! Går endast för att mamma bjöd mig på en gratisbiljett :) på söndag åker jag och Jojje till hans stuga och på måndag far vi till Lycksele med ungefär hela hans släkt, ska bli supermysigt! Kommer hem tisdag lagomt till årets viktigaste match på onsdag, blåsmark! Buhu, en riktig rysare!

lyssna nu på denna låt och föreställ er min Johan sjunga den med brittisk dialekt, bättre än orginalet! Puss



Sen måste jag säga att jag saknar mina klasskamrater, speciellt Kajsa, Iza och Jullan, har knappt sett er på hela lovet flickor små :( får hoppas att vi fixar något fett snart!

Kommentarer
Postat av: vickani

du behöver ju inte skatta på kommunlönen :)

2009-07-25 @ 14:45:25
Postat av: jullanp

miss you toooo brallan! jag tyck vi tar och festar någon helg snart :D

2009-07-26 @ 14:28:48
URL: http://jullanp.blogg.se/
Postat av: kaj

instämmer, miss you very very much! jag är på att festa, eller bara mysa när som helst :D lk i helgen för tusan, då kör vi!!!!

2009-07-26 @ 14:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0