Skola och körning

Det känns bra att komma tillbaka till rutinerna med skola och träning igen, dock känns det trist att inte ha mycket tid till annat, jag och Ribban ska ha ett danspass klart till på torsdag, när ska vi upptagna kvinnor ha tid till att göra det? Som dessutom inte dansar något på fritiden eller nå :s haha det kommer bli en utmaning :) Hade då skola och körning idag, körningen gick riktigt bra och jag känner att det inte är långt bort nu, måste bara plugga ikapp teorin till där jag är i körningen, tror jag gör det ikväll efter träningen så gott som jag orkar :)

Nu sitter jag och lyssnar på Lars Winnerbäck, vilket får mig att tänka på sommar och Josefin Lämsä :) längtar verkligen till att få resa till varmare breddgrader samt svensk sommar, hoppas på underbart väder detta år, har blivit besviken allt för många gånger nu :o

Nu måste jag skynda mig att byta om, ska dock bara vara med på typ halva träningen, skippar nog snabbheten och intervallerna pga fortsatt hosta :o pussshej!


jag har saknat dig på lovet pussribban :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0