Nytt nummer!

Satan vad less jag är, tappade min mobil igår i en taxi. Kom sen på väldigt fort att den var borta men då var den avstängd, utgår ifrån att den är stulen för när jag pratade med Kebab-Olle som körde taxin var den spårlöst försvunnen.. Han är väldigt misstänkt, det sa jag också till polisen när jag anmälde den stulen ;) så jag hoppas att han får det han förtjänar! Kan inte påstå att jag söp bort telefonen, var väldigt nykter då detta hände och det är det som stör mig mest, vem är klantigare än mig?

så för tillfället når ni mig på 0706781385 tills att halebop har fått tummen ur röven och fixat mig ett nytt simkort med samma gamla vanliga nummer, pusshej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0