Måndag

Idag gjorde jag någonting som är väldigt ovanligt för Malin Olofsson, jag tog en sovmorgon! Kände ingen som helst lust att gå på engelskan eftersom att vi måste göra ett arbete på dator, på lektionen ska vi bara sitta och skriva förhand det vi SEN ska skriva på datorn, vad är det för mening?

Hade sedan matte och provet hade gått precis lika dåligt som jag trodde, men tur att Elisabet är snäll och sa att vi glömmer det totalt!

Sen kommer vi till det hemskaste som hänt mig i mitt liv hittils, jag och Ribban for till um för att ta bort min stav. 30 jävla minuter grävde dom i min arm, staven ville av någon anledning inte komma ut, tydligen hade min kropp kapslat in den mer än vad dom trodde. Allt eftersom tiden gick släppte bedövningen mer och mer, tillslut låg jag bara och grät, hade ALDRIG klarat det om inte min Ribeka hade följt med <3 Det gjorde så grymt ont :(

Haha hon var sååå söt
Jag: Är det äckligt? (vågade inte titta på alls men Rebecca studerade intresserat)
Ribban: Nääää :) ... Kolla inte!!!

Och resten av dagen har jag bara varit ledsen, om någon frågat mig hur det gick har jag inte kunnat hålla tårarna tillbaka, så jag säger det till er flickor, tänk över erat beslut noga innan ni stoppar in en p-stav! Dock har det gått så dåligt det bara kunnat för mig, det går mycket bättre för dom flesta andra, men bara så att ni vet!

PS: bilder från ingreppet kommer inom kort ;)


bild från i fredags :)

bild från i lördags (jag var inte seriös haha)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du var värd en sovmorgon sötis sen var vi rätt många tjejer som inte kom i morse vilket gjode att det inte kändes lika hemskt ;b

2009-01-26 @ 21:33:26
Postat av: vickani

haha det där känns bra att veta att jag aldrig ska ta ut min stav alltså!

2009-01-26 @ 22:34:57
URL: http://vickani.blogspot.com
Postat av: ..

vad kan hända med en p-stav?:s..

2009-01-28 @ 13:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0