Frrrrrrrredag

Gud vad veckan har gått fort! Hinner inte med alls, hinner inte blogga heller, haha. Men Iallafall så måste jag säga att passet igår på bergviksskolan vart succé! Alla var med och alla var jätte duktiga :D Fick en megakram idag av Maggan som var väldigt stolta över oss, en förälder till ett barn på bergviken kom fram till oss på stan till och med och sa att dom var jätte nöjda, sånt värmer i hjärtat :) Efter passet gick jag på stan med Beccy och köpte det sista till Josse, och lite senare på kvällen for jag till Oskar där jag även spenderade min natt :)

Idag blir det lite hyllning av Josses 17års dag i form av fest :) Vet inte riktigt hur det kommer bli men jag känner mig rätt likgiltig efter att ha sovit i två och en helv timme efter skolan, sjukt seg och sliten med andra ord, men det blir säkert bra med lite alkohol värme i kroppen ;) Idag blev det en fredagsfika igen efter skolan, börjar bli en fin tradition tycker jag :) Dock nästa vecka blir det avfärd till Ankans big time party, trist att det blir nyktert och en tidig kväll för mig pga långsele resa med fotbollen, men jag ska lysa med min närvaro så länge som det går :D nu ska jag fixa mig, hörs och ses gott folk!


Jag och Ola tog oss en fight på idrotten, slutade med att han blödde.. hehe ;)

världens sötaste tjejer :)


Kommentarer
Postat av: jullanp

HAHA alltså Ankan lyckas alltid bli så ofattbart snygg på alla bilder :D

2009-01-28 @ 18:43:03
URL: http://jullanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0