Måndag

Dagen började inte bra, blev på dåligt humör när jag såg en sak i tidningen, ni som känner mig kan säkert gissa vad om ni såg det :) haha.

Efter skolan blev dagen helt plötsligt bra, jag klarade både fas A och B på körskolan!!!!!!!! Sjukt nöjd :) Sen hittade jag massa läcker på stan, köpte dock inget, känns som att jag måste spara pengar, men jag vet inte riktigt till vad :s slår nog till på onsdag istället :) När jag sedan kom hem pluggade jag nk, var länge sedan jag kände mig så här duktig :D är dessutom träningsledig ikväll då vi kört så hårt nu sista tiden, fast jag känner mig ändå lite sugen på att svettas så jag kör nog ett pass med våran nya ställning där man kan träna alla möljiga muskelgrupper :)

Och nu håller mamma och pappa på att bygga ihop våran nya dusch för fullt, när den är klar betyder det att jag kan:
* Lyssna på radio
* Prata i telefon
* Få vattenmassage
* Kolla mig i spegeln
Samtidigt som jag sitter på en "stol" och duschar i blått läckert neonljus, jag kommer pratiskt taget att flytta in i duschen, haha synd att vattenräkningarna kommer stiga ganska så rejält :p

Nä nu ska jag käka en semla och försöka komma på ett fem minuter långt tal tills imorgon, bye! :- *



två bilder från vinkalaset i fredags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0