Fredag

Jag och Ribban fick en väldig lust att gå ut och skaka på rumpan lite ikväll haha, Sandra var inte sen att hänga på, så vi bestämde oss nästan för att ta en vinkväll och dra på Kafelino. Dock fick jag väldigt mycket ångest när jag tänkte igenom detta lite, har inte haft en lugn nykter helg på länge och nästa helg kommer bli hårdare än vanligt (fyller 18 på onsdag) hehe så jag tror jag vilar nu :) Ribban fick också lite ångest så vi tar det en annan gång helt enkelt :) Istället ska jag till Oskar ikväll och mysa lite, hoppas att han vill se lets dance för jag har inte sett det på två veckor nu :s

Haha men idag hände en jobbig sak, jag, Ribban och Johan bestämde oss för att kolla fotboll i Arcus så vi for dit med bussen, när vi kom dit upptäckte vi att det var inträde, 60kr dessutom, ingen av oss hade pengar på oss så vi fick vackert åka tillbaka, vi hade dock mysiga samtalsämnen på bussen så det var kanske värt det.. haha!


Haha var bara tungen att lägga in denna bild, exakt såhär ser jag faktiskt ut för tillfället. Hade lite verk i mina axlar så jag tänkte stoppa på lite Linnex, det råkade bli mer än vad jag hade tänkt och nu bokstavligt talat brinner jag. Sataaaaan vad det svider..

Kommentarer
Postat av: sandra

imorgon blir det däremot bus gummsan ;)

2009-02-20 @ 18:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0