torsdag

idag har jag ingen feber, vilket är en väldig lättnad! Är så otroligt rastlööööööös. Ska nog upp och röra på mig imorgon, dock blir det nog ingen utgång, men på lördag, då jävlar!!!!!

Måste köpa de sista julklapparna! fast nu har jag köpt färglinser till mig själv.. hihi. första gången jag ska ha bruna ögon! Synd bara att jag inte har brunt hår för tillfället, skulle gärna vilja färga det, men vill ha blondt till balen så jag sparar det dit :)

bara 42 dagar kvar nu tills jag och Beccy ska äga thailand.. mmm vad skönt att ha något att se fram emot. Däremot har jag lite smått panik över balklänningen som jag ska sy upp därborta, känns som att jag har lite för höga förväntningar..

Äsch nu ska jag ta tag i lite plugg, pusshej!



Kommentarer
Postat av: beccy

snygg du är Mallan!! Längtar såååå mycket till Thai:D:D:D kommer bli underbart!!!

2009-12-18 @ 12:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0