Första skoldagen

Underbart att komma tillbaka faktiskt. Trevligt med alla söta ansikten som man saknat! Fick lite scheman osv, älskar mitt!


Gick sedan på stan med mina älsklingstjejer, la undan kläder för imorgon är det löning! Tyvärr råder det skohysteri bland brudarna i min klass, och det smittar såklart av sig på mig. Ska köpa tre par olika skor, Uggs, Ankelboots med skyhög klack och sköna, snygga stövlar. Hur ska jag klara det med min just nu väldigt strikta budget.. Jaja tur att man har en mamma.

Taggar just nu inför den kommande veckan, onsdag är det party med tjejerna! Underbart för mig som verkligen har taggat till nu. Och på Torsdag far jag och Johan till hans stuga och är där tills på söndag, på lördag är det kräftskiva som gäller! Ååååååååh vad jag längtar!!!

Nu ska jag ligga på spikmattan ett tag innan min rygg tar livet av mig, gjorde en sak inatt när jag borde ha legat och sovit som inte var så smart, men ändå bra :) hihi

Imorgon börjar jag halv två, skönt va? ska gå på stan innan och spendera lite money ;) pusspuss

Kommentarer
Postat av: sofia

uhm har du idrott 5 ggr/v ? jag har bara 3?

2009-08-24 @ 15:26:31
URL: http://piggggy.blogg.se/
Postat av: iza

sofia, det är massage.

2009-08-24 @ 15:49:39
URL: http://izabellaerkki.blogg.se/
Postat av: linne

trååkigt skönt schema!!

2009-09-04 @ 16:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0