tisdag

Hade nationella i engelska imorse, jobbigt och jag tror inte att det gick bra :o men det var det ända vi hade på hela dagen efter att jag Elina och Ankan gick och pratade med gulliga Ricnil, så vi fick slippa nkn :) Istället var vi några som tog en fika på stan osv, kom hem för ett tag sedan och har just haft besök av Andre, det var länge sedan man såg honom så det var trevligt :)

Nu ska jag kolla lite gossip girl!!!! första gången på väldigt väldigt länge då jag inte vågat ladda hem efter nya cplagen :o haha. men nu har jag fått tips om en hemsida där man kan kolla avsnitten, perfekt!

Ikväll är det träning till klockan 22, jag kommer vara död imorgon. Men det gör inget för vi har sovmorgon och sen ska jag till tandläkaren 10.20 så det är ingen idé att jag går på matten, underbart! :D hade ju egentligen tänkt fira grönlund imorgon på kvällen men kom på att jag ahr ju match! DM i boden mot Trångfors, vi kunde verkligen inte få en tristare match, hatar trångfors, dom suger bajs!

jaja hejdå!


körde bil idag till skolan, det var så skönt så jag ska göra det imorgon också :) plockade förresten upp vickani efter vägen och det var en trevlig återförening :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0