tisdag

Underbart väder! Är just hemkommen från skolan, ska bege mig till farmor vilken minut som helst och sola lite :) blir även en paltmiddag där, mumma!! :)

Och idaaaaaaag har jag varit på så himla bra humör! Verkligen haft hur mycket enegri som helst trots att jag somnade så pass sent igår. Och idag har vi träning till 22, kommer bli en överpigg (trött) dag imorgon också, haha :)

Ni som gillade min och Josses galna dans kommer säkert finna denna låt rätt skön, prova dansa till den säger jag bara! Man tappar det :) haha
 

Nu är det väldigt mycket att hålla reda på i veckan, kolla!
* Tosdag - Jag och Ankan ska hålla pass på hälsan
* Fredan - Nationelltprov, tal. Och inlämning av kommunikationsarbete

Vill påpeka att jag endast börjat med uppvärmning, resten blir en gåta :s

Men puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0