Måndag

Är nu hemkommen efter en helgdag i Kalix på Billerud arena. Kan väl inte direkt påstå att cupen gick bra, vi spelade ovanligt dåligt mot Assi och Norrsken och förlorade båda matcherna, sen vann vi mot Kemi (ett finskt lag) och slutade därmed femma i cupen, bajs!

MEN den viktiga cupen startar på fredag, Internetbay såklart! För alla som är intresserade så kommer vårat lag uppträda på invigningen med nationalsången och "simply the best" med Tina Turner. Jag och Lovisa kommer även att sjunga duett, haha det blir grymt! Ni måste kolla in det, alltså skogsvallen på fredag klockan fem, gratis invigning. Det är där det händer! ;)

Igår gick jag och la mig klockan åtta, ikväll lär det bli ungefär samma tid, fan vad jag är slut i min kropp och själ! Men sen lovar jag att aldrig mer vara torr detta lov! ;) Happis med brudarna kommer inte att sitta helt fel ;)

pussheeej!





Haha, skön video från torsdag :)

Kommentarer
Postat av: iza

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA vad ska man säga? :D

2009-04-13 @ 23:34:52
URL: http://izabellaerkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0