Lördag

Kvällen igår var mycket, mycket trevlig! Först middag med underbara tjejer, sen förfest hos Jullan, dock var jag redan full då vi lämnade Waldorf haha! Och sedan tog vi oss allihopa till cleo, dansade typ tills dom stängde och åkte sedan hem :)

Var tack och lov inte speciellt bakis när jag vaknade, skulle ju upp och dömma! Trodde att det var typ p49. MEN det var p93s länslag, mot ett topplag i div.5 herrar, vilken rivstart måste jag säga :o Gick ändå helt okej, fast jag känner fortfarande en viss tvekan inför det här med att vara dommare, vi får se :)

ska snart bege mig till fritidsgården för min sista ikväll, gud jag blir nästan tårögd! Kommer sakna att jobba där så himla mycket! Men kan som tur är fara förbi och hälsa på vilken kväll jag vill :) Puss på er alla söta ungar!



Slänger in en bild här på mina nya älsklingar! Jag är head over heels :) köpte mig dessutom ett par jeans shorts, och en söt tunika för en billig penning :) (detta var då i torsdags)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0