Lördag?

Är det lördag idag? jag tror det, men räknas det som en lördag? ingen aning. Sjukt förvirrande med högtider som kastar om dagarna, haha! Men jag klagar inte bara jag får min ledighet :) Dock blir det inte så mycket ledigt i veckan, har sjuuuuukt mycket i skolan nu efter paktiken :o

Kan berätta lite kort om min gårdag som var mycket mysig! Så fort jag blev nog nykter for jag och tankade och gjorde lite ärenden osv, efter det kom Beccy till mig och vi myste på och funderade på vad vi skulle laga för middag (jag är ensam hemma) Det slutade med att vi hamnade på Waldorf, haha. muuuums. Satt där och mös väldigt länge innan vi hyrde film och for hem till mig, fick sällskap lite senare av Pettan och Tonkan men kvällen blev ändå relativt tidig, kan bero på att alla tog sig en blund till filmen, alla utom petter? Tror det :)

Vi såg filmen "never back down" Tack hanna för tipset! Sjukt bra film, med mycket manlig hud.. :) hehe

Nu har jag precis kommit hem från stugan, umgicks med Bäccy hela förmiddagen och tog mig sen till skärgården, mös lite med familjen innan min lilla lillebror skjutsade mig med skotern till hamnen, kändes en aning läskigt måste jag medge! Kom nu hem till ett tomt hus men snart kommer Pettan och Tonkan för ännu en mysig filmkväll, puss på er allihopa!


bästa receptet på en bra kväll! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0