Kväll

Vi förlorade matchen mot Betsele met 1-0 sjukt orättvist, vi spelade våran bästa match i cupen men lyckas inte göra mål! Bajs bajs bajsssss

Nu är det inga mer matcher, alltså är morgondagen helt ledig, kan vara skönt men nog hade det varit skönare med slutspel :(

jajajjaja, Josse, beccy och empan kom till mig efter matchen, vi käkade lite räkor mmmmm, innan vi for och hyrde film och såg den sedan med Fagge och Jocke :) Och det var den sjukaste av alla dom sjuka filmer, fyyyyyyyfan! Kom just hem och nu är jag pigg som en Mört!!!!! Kan bero på att jag sov så länge på dagen, får se hur länge jag ligger och tittar i taket, har väl endel att fundera över :)

men puss hej på er allihopen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0