Fredag

Invigningen och andra matchen i internetbay är nu avklarade. Det var grymt kul att sjunga!!! För er som inte vet vad jag pratar om så sjöng vi körsång "simply the best" och jag och Lovisa sjöng solo, hehehe :)

matchen efteråt slutade 4-0 till oss, och det finns väl inte så mycket att säga om den, det snöade och jag spelade mittback utan anledning?

Är nu heeeelt slut som vanligt, har just skrivit klart och skickat in mitt pm till svenskatalet vi ska hålla, puuh jag hann precis! Och sängen är nu inte långt borta, ska bli himla skönt att sova måste jag tala om för er!

Imorgon spelar vi första matchen klockan 11.00 och andra klockan 20.00 däremellan är det bara plugg som gäller för min del, har två inlämningsuppgifter som ska vara klar i veckan, och jag har fortfarande inte lyckats ta ett ända kort från min praktikplats, trots att jag varit där ca tre gånger med kameran i högsta hugg.. finns nog ingen mer tankspridd än mig :s



puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0