Yo

Hej alla!
Jag är ledsen för en väldigt dålig uppdatering, men jag kan berätta nu lite kort om helgen :)
Fredag har jag ju redan skrivit om, och lördag blev en väldigt mysig dag. Eller jag var ju somsagt bakis men det gick att leva med :) vi for och kollade fotboll och sedan hem till robbans lägenhet och myste, senare käkade vi på Ban Thai och sen drog jag iväg till förfesten som även blev kvällens ända fest, men det var grymt kul, en massa härliga tjejer! Sedan kom också en del killar, och jag Beccy och Stina for en sväng till möjlkudden, men det var rätt dött där så vi for tillbaka :) Blev en rätt så tidig kväll för mig ändå, skönt!
Har tyvärr inga bilder att lägga in nu, men gör det när jag kommer hem (är hos Robban) Haha, ska hem pårikitgt för första gången på en vecka, nice :) men nu ska jag gåååå, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0