Rihanna - Disturbia

Hade match ikväll mot Liras pojkar 92, finns bara ett ord för det och det var omöjligt! Fan man bara sprang och sprang och ändå var dom där, haha vet inte ens vad det blev, men en bra genomkörare inför Infjärden-matchen :)

Nu ska jag lägga mig i min säng och läsa en ny bok som jag fick av mamma :) "Ljudet av ditt hjärta" av Stephenie Meyer, den tredje boken i en serie, åh shit jag får tårar i ögonen när jag tänker på dom första två, lätt bästa böckerna som skrivits, love it! Hoppas bara denna håller samma mått :) Imorgon är det fredag vilket betyder helg, underbart! Har inga planer just för imorgon så om någon är sugen på något är jag anträffbar anytime :) Och lördag är jag upptagen hela dagen, med laaaaaaaget, sista seriematchen, middag, fest - sjukt nice!

Dröm sött!

Anna jag och Sara i mur :)

Förresten, måste bara mänma mitt dilema, ska jag färga håret brunt? jag är verkligen sugen på det. Men nu har jätte många gjort det redan, då känns det inte alls lika kul :o Fast jag måste ju göra det jag vill,  och det går ju att få ljust igen, ja vi får se, om någon har några åsikter om det får ni gärna dela dom med mig!


Kommentarer
Postat av: hannnad

Jaaa brunett Malin :D Det blir ju höst/vinter, därför alla blir brunettet. Du passar skitbra som det, så varför inte? :)

2008-09-19 @ 02:00:51
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0