Gothia!

Har ganska nyligt kommit hem från min första träning på ca en vecka, kändes underbart skönt att få röra på sig lite :) haha. Efter träningen hade vi möte, och kom då överrens om att vi ska till gothia i sommar, guuud vad kul!

Jag lovade ju också att jag skulle lägga in lite bilder från i helgen, men jag säger bara att min kamera är inte den bästa, även fast det är 5 megapixel kamera, jag är grymt besviken! Aja hopaps ni kan se ändå :) Vill också tillägga att jag är SÅ less på äckligt falska människor.

Enjoy the pictures! Fast tyvärr har jag inga bilder från utgången i fredags :/

 

alltså, orkar inte lägga in fler, kolla min pix ist :) kanske inte orkar lägga in allt ikväll, men då kommer det imorgon istället :) pusshej!

Kommentarer
Postat av: linnea

Grymt kul kväll måste jag säga!! (:

2008-09-10 @ 16:35:31
Postat av: Malino

Men något! :D

2008-09-10 @ 19:53:31
URL: http://mawlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0