Hurtful

Väldigt skön dag idag! Gick endast till 11 och hade bara hälsa och Svenska. på hälsan hade vi bål-stabilitet, rätt jobbigt och det var skönt, längtar efter nästa gång då jag ska ta ut mig allt jag bara kan, en riktig genomkörare!

Ikväll har vi körsång med laget, kulkul, det börjar ju närma sig uppvisningsdatum ugh. Kommer vara grymt nervös, en sak att gå och sunga för sig själv eller duett med ribban, men att sjunga SOLO inför en publik på typ 200, dock ska jag ju sjunga med Rebecca, men ändååå, inte riktigt min grej.

Hehe Ribban och jag käkade lunch-buffé idag på Exotic, väldigt gott och prisvärt! Dock så smakade den ända kryddstarka rätten snus? Ej populärt! Vi gick även en sväng på stan, jag fick mig en lång tjock kofta och ett par löpartights, fast mamma höll i plånkan denna gång, underbart! ;) Nuuuuu ska jag läsa lite, kanske sussa en sväng? puss på er!


Här är din bild Anna :)

Kommentarer
Postat av: Anna

älskar dig gumman:)

2008-09-24 @ 00:55:40
URL: http://aannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0