Äntligen fredag!

Hehe, jag har aldrig i hela mitt liv varit så sliten som jag var igår, såg hemsk ut med blåöga och allt :o Haha for ändå till Andre och umgicks med han Fagge och Sabina, mysigt var det :) Men det blev en välbehövligt tidig kväll :)

Idag for jag först på stan med mamma, köpte två vinterjackor, kunde inte bestämma mig för vilken jag vill ha, men tror jag har gjort det nu :) supervarm och superskön :D Sedan åt i buffé på sub, mums! Och senare gick jag på stan med Andre och Fagge, kom precis heem :) Sitter och känner lugnet, det blir sup ikväll iallafall, med Vickan, Sandra och gänget, mest troligt utgång också hihi :) Vad glad jag är idag :D haha, hoppas kvällen blir lyckad! pusshej


Kommentarer
Postat av: anna

tack gumman, lutar mot de ;) hoppas vi ses sen:)

2008-10-31 @ 17:28:43
URL: http://aannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0