Söndag-måndag

Hinner aldrig skirva blogg nu för tiden, anledningen till att jag skriver nu är att jag är på skolan, berättar kort om mina daragr då :)

Hade en väldig trevlig kväll i lördags, vi hängde hemma hos Andre och fulade som fan, bakade kladdkaka osv, haha. lägger in bilder sen :)

Igår kom Josse och beccy förbi, med lite olika filmer, vi hjälpte beccy med hennes arbete, och senare kom Fagge också, jag och Beccy klädde ut oss till monster och sen for vi runt och raggade lite, hahaha satan vad kul det var :p Sen for vi hem till mig och såg film och efter ett tag kom även Andre :)

Och NU idag så har jag varit på qualityhotell, och varit hårmodell. Haha satan vad nervös jag har varit. Dom skulle då alltså färga mitt hår, inför en publik.. Det är nu klart och jag sitter i skolan, ska till Carina ikväll och färga om det kan jag ju säga. Frisören gjorde FEL! Så jag har rosa hårpå sidorna haha, inte speciellt fint. Så ikväll blir jag mörkbrun, skönt!:)

Kommer lägga in bilder från hela helgen plus idag om jag hinner ikväll, annars imorgon :) pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0