Lördag - söndag

kan börja med att berätta att min match igår gick inte riktigt som den skulle, eller vi mötte ett av seriens bästa lag och förlorade, men det ärändå tungt :o. Efter matchen for jag Beccy Josse och Vickan hem till mig och lagade mat och efterrätt, mycket mysigt! hehe vi busade även lite med bilden, alltså JAG körde, till Andre och till Josse, stolt :) Nä men fan vad läskigt det var, kändes som att polisen skulle komma när som helst :s

Efter ett tag kom även Stina och vi började små supa, sen kom Fagge och Andre och vi hade riktigt trevligt, kul att Tunnan också tittade förbi! :D lite senare blev det kaos, och det kom ännu mer folk, men alla for sedan utom Beccy som även hon var ensam hemma, så hon slaggade hos mig :) Haha sjuk kväll i övrigt, alla var väldigt känslofulla, och jag håller fortfarande på att skratta ihjäl mig vid minnet av att Beccy satt UPPE på min garderob :O hahahahaha!

När vi vaknade imorse var jag (som vanligt) bakis, inte Beccy den jäveln, haha. vi myste på och lagade oss lite plättar :) Nu har min familj kommit hem och jag sitter och chillar på min brors dator, den andra har pajat :s totalt alltså, någon som kan någotom datorer som har lust att hjälpa? :o

Jaja, nu ska jag fortsätta vara bakis, bilder kommer sedan när min dator börjar funka igen :) vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0