Happaranda

Hejhej!
Gårdagen var sköön. For på kvällsstan med Josse och Johanna, längesedan man hängde med lill-jossan, så det var kul :) massa annat folk kom och gick också. Fick åka hem med Andre och Fagge på ett vilkor, att jag såg idol med dom, så det gjorde jag, vilket var trevligt :) haha sen skulle jag plugga med råkade somna, så jag har sovit väldigt länge inatt, underbart! :)

Hejdå!
Nu far jag :)
Haha det känns som att jag ska utomlands eller något, men det ska bli väldigt väldigt skönt! Har längtat efter detta heela veckan, och nu ska jag äntligen få känna lugnet av kukkolaforsen :)

Jag ska berätta en sak!
Idag hittade jag en bok i min väska: Othello av Shakespare (vilket jag inte tror det stavas?) Som defenitivt inte var min. Så jag gick till gymbiblioteket och frågade vem som ägde boken så jag kunde lämna tillbaka den, men jag fick tydligen inte veta, så hon tog bara boken? ^o) Aja, om någon nu känner igen att dom har lånat denna och tappat den så vet ni att jag har lämnat tillbaka den :)

Nu vet jag att jag kommer missa en massa i helgen för att alla ska festa, men ring väldigt gärna och tala om vad som händer :) pusssssssshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0