Baby

Härligt det var med bodybalace igår! Jag Ribban och Majsan var och körde :) tyckte inte riktigt om det lika mycket som yoga, men det var ändå ett bra pass, har förvånansvärt ingen träningsverk idag? får se det kanske kommer imorgon :)

Nu är jag helt sluuuuuuut i mina ben!
Jag och Ribban körde världens benfys nyss, eller egentligen inte? jag vet inte, men känner att jag kommer ha grym träningsverk imorgon. Skönt var det iallafall :) Vi var på Helex och röjde, ska dit med Anna och kanske Mathilda imorgon? På ett underbart bodyjam pass, kommer bli väldigt roligt :)

Ikväll ska jag uppvakta Vickan som fyller år imorgon :) Hoppas hon blir happy över det hon får :D Sen ska jag till Jossan och sussa, om man mamma bara slutar vara så himla knäpp? Haha hon tycker inte att jag ska sova borta på vardagar, jaha jag sov bara hos robert i typ en månad nyss och då var det inga som helst problem. Men då sa jag till mamma att jag behöver Josses plattång till imorgon då vi ska ha skolfoto, jaha då ringde hon upp mig fem minuter senare och sa att jag skulle komma och välja mig en plattång så skulle hon köpa den åt mig, allt för att jag ska sova hemma, vad är felet? :s Jaja vi får ju se hur det blir med det.


I ljusterapirummet, as ballt!


Kommentarer
Postat av: Anna

vi kör hårt imorn ;)

2008-10-07 @ 18:09:49
URL: http://aannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0