Äntligen

Har vi fått tillbaka våran dator, den var invaderad med virus, preciis som jag trodde. Men nu är den hel och ren, och alla bilder osv är kvar, puh!

Jobbigt det var med matteprov idag, men solklart G blir det iallafall, synd bara att jag inte mindes hur man gjorde på VG uppg. hade varit sweet med ett VG där alltså, jaja :) Skolan flöt sedan på, jag jobbade ovanligt bra? Måste ha varit för den mycket sköna massagen Fagge bjöd på igår, tackar! :) Skippade träningen idag pga. plugg, ont i ryggen, ont i armbågen och att jag var för mätt. Är typ less på innebandy redan, eller mest på träningarna, känns inte som någon vits när ingen typ är seriös, näääää innebandy är nog inte min grej trots allt. Men jag saknar inte fotbollen ett piss iofs..

Idag fyllde somsagt min bror år, så vi var och åt på östens pärla, mycket god mat om jag får säga det själv! Åt Wokad pasta med tadoorikyckling :) och sedan har vi haft massa besök, muuuusigt :)

JAJA, nu bjuder jag på lite bilder från helgen :) puss!

 Våran fina paj som vi gjorde :)
 Chillsup hos mig :)
 Jag och pungen :)
 Tokigt :)

kolla Facen för meeeer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0