Lördag

Gårdagen var väldigt mysig :)

På idrotten hade vi dans, haha det var väldigt roligt, alla i klassen är så söta :) tog sedan en snabbfika med Ribeka Sabina osv, mysigt :) Och senare på kvällen gick jag och Rebecca och såg Twilight, underbaaaaart bra film! Över mina förväntningar faktiskt. Både jag och Rebecca fick hålla andan där i några heta scener med snyggingen som spelade Edward, mmmmm ;)

Imorse vaknade jag och var väldigt trött, trots en tidigt kväll igår. Tränade och vart på så stört dåligt humör efter träningen att jag överväger att skita i dm, är så arg på min tränare och missar dessutom då vi ska och bada i piteå med typ tjejerna i klassen. Hinner iallafall vara med på kvällen då det blir party, men jag är ändå jävligt less.

Nu ska jag snart till Jossan och ha ett mysigt chillsupmed söta tjejer, kanske blir utgång kanske drar vidare någonstans, vi får se :) Känns ändå som att jag nöjer mig med en lugn supkväll men alltid kul att röja ;)

Jag och Ribeka på bion, gjorde även en video, haha den kanske ni får se någon gång :)

mamma och pappa ska också feeesta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0